piątek, 13 lutego 2015

ZWIASTUN

Hej.
Dzisiaj przychodzę do Was ze zwiastunem, który zrobiłam. 
Gify są tak słabej jakości, że aż mnie ściska, ale jakoś nie umiem ich szukać, a zwiastuny też nie wychodzą mi już takie dobre jak rok temu no i... ech.
Ale mam też inną wiadomość.
Jak dobrze pójdzie to jutro z okazji Walentynek postaram się dodać Wam rozdział 2. 
Rozdziały będą dodawane albo co tydzień albo co dwa, zależy od tego czy będę miała czas i wenę, bo nie umiem wymyślać tak na raz całego rozdziału.
Umiem tak robić, ale nie zawsze, przykładowo muszę wcześniej wymyślić jego zarys i takie tam.
Wracając.
Oto zwiastun:
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, no bo to jest robione specjalnie dla Was.

To na razie tyle, mam na nadzieję, że do jutra.

Iza aka @llainkilam_ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz